مورينيو: "از همان تركيب هميشگي استفاده ميكنم"

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 2634
بازدید کل : 92274
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 71
:: بازدید ماه : 2634
:: بازدید سال : 4532
:: بازدید کلی : 92274

RSS

Powered By
loxblog.Com

مورينيو: "از همان تركيب هميشگي استفاده ميكنم"
8 آذر 1389 ساعت 1:7 | بازدید : 251 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

 

Jose Mourinho - Real Madrid (Getty Images)

مورينيو درباره بازي فرداشب مقابل بارسلونا با سايت رسمي باشگاه به مصاحبه پرداخت

"به طور قطع مسابقه مهمي خواهد بود براي اينكه ما مقابل يك حريف قدرتمند بازي خواهيم كرد و كسب 3 امتياز توسط ما ممكن است ما را تا حد زيادي به قهرماني نزديك كند .فردا بايد ببينيم چه اتفاقي رخ ميدهد "

"25 مسابقه است كه هنوز شكستي نخورده ايم .من انتظار دارم كه بازي زيبايي خواهد بود و بازيكنان نيز بايد به داور بازي كمك كنند و بازي خودشان را انجام دهند "

"ما روش كاري خود را مقابل بارسا و هيچ تيم ديگري تغير نميدهيم .ما به همه حريفانمان احترام ميگذاريم .بارسلونا از تيمهاي ديگر لايلگا ممكن است بهتر باشد ولي ما هم قدرتمند هستيم و براي كسب 3 امتياز تلاش خواهيم كرد"

"در الكلاسيكو تيمي كه در فرم بهتري باشد نميتوان گفت كه حتما پيروز ميشود .انگيزه براياين بازيها متفاوت است .سخت است كه بگويم مربي ايده آي هستم براي اينكه در وضعيت بهتري هستم "

""من فردی هستم که خاطرات خوشی برای نیوکمپ نداشته ام . استقبلا خوبی از من نخواهد شد اما من فقط برای ارائه فوتبال به ان جا می روم ، نه هیچ چیز دیگر . "

"تيم من از لحاظ فيزيكي به اندازه كافي قدرتمند است تا در بازي فردا به پيروزي برسد و به بردهاي پياپي ادامه دهد .از تيم انتظار قهرماني داند تا در ليگ قهرمانان براي دهمين بار به موفقيت برسيد و من هم براي اين هدف تلاش خواهم كرد"

"تفاوت هاي زيادي بين تيمهاي رئال و بارسا با تيمهاي ديگر در لاليگا ميباشد براي اينكه اين دو تيم فوتبال زيبايي را ارائه ميدهند و برتري خاصي نسبت به حريفان خود دارند و كيفيت اين دو تيم در سطح بسيار بالايي ميباشد"

"ما به دنبال اين هستيم كه در نيوكمپ پيروز شويم .به جز بارسا تيمهاي قدرمتند ديگري همچون اتلتيكو مادريد و ويارئال هستند كه حريف دشواري هستند .در حال حاضر ما 1 امتياز از بارسا بيشتر داريم و اين نشان ميدهد در فرم خوبي قرار داريم"

""بارسلونا باشگاهی بزرگ با فلسفه ای بزرگ است . بازیکنانی دارد که مدتهای زیادی با هم بوده اند . بازی کردن برابر آنها آسان نیست اما سعی می کنیم که قدرتمند باشیم و آنها را مغلوب سازیم ."

"من راجع به داوري نظري ندارم و فكر ميكنم اين داور بي طرف است و براي بارسا سوت نخواهد زد .اگر بازيكنان به او كمك كنند او نيز به راحتي و بدون مشكلي قضاوت خواهد كرد و كمتر دچاز اشتباه ميشود و اگر بازيكنان رعايت نكنند كار براي داور بسيار سخت ميشود و تمركز خود را از دست خواهد داد و همه تلاش ما اين است كه به او كمك كنيم تا به بهترين شكل سوت بزند"
 




|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: